Wednesday, March 30, 2011

Tempe Stick


Salam kembali....
Sorry lah hr ni tuan umah x der  menu nk di N3...cuma kali ni nk citer sikit pd sapa yg pengemar mkn tempe ni.....
Kelmarin aku skluarga g Maidin USJ ( ishhh mesti ada yg kata x der tmpt lain ke nk pg.." ada aku kesah"!!) ahh..peduli apa aku..yg pnting kat sini mcm2 adooo..lg2 brg keperluan dapur yg smmgnye murah2..klu nk ikutkan mmg tiap2 minggu aku ke sini....
Tak lama lg dgr  cite kaw perumahan ku akn bkk 1 lg caw Maidin gak...haaa...jgn jeles nnt akk asyik bciter plk pasai brg kat Maidin BSP ni...hehehe!! beranggan  lah tuuu...kwng3x!!!!!!!!!!

Masa dok round2 kat area frozen food ..terjmpa lak si tempe ni ,wahh dh di komisyel kan ala2 nurget gitu....so si kakak promoter ni dok kasi aku rasa....terkedu sekejap bila aku mengunyah dan menikmati seketul tempe stick ni...mmmmmm   mmg sedap laaa...( hahaha..klu dh peminat setia tempe di buat apa pn sedap..hihihi!!)

Apa lg ambik lah sepeket...tya kak promoter tu brp hega..dia kata RM8 je...hmmm tempe pya pasai beli aje lah...almaklum lah  dh kerap sggt nurget ayam..kali ni kita tukar ke nurget tempe plk...OK kan..???

Klu sapa2 nk cuba Tempe Stick ni...haaa ni dia packaging nyee...
Nak dptkan tempe stick ni rasa nye tmpat lain x der lg kot Maidin aje yg ada jual...sbb ni product baru dari IKS...bagi kita rakyat msia apa salahnye kita support sikit product buatan Msia sendiri....sdh pasti di jamin ke halalal nyee...
Tempe Stick...ala2 nurget gitu ( hega dlm RM8/pack)

Mmg rasa cm mkn nurget...cuma bila telan rasa tempe laaa....hahaha!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...