Thursday, April 07, 2011

Yahoo..dapat Award dari Kak.Jee..!!

Salam...
Hari ni bkk2 blog aje ..x sangka K.Jee ( Fauziah Abd Samad )...iaitu yg dahulunye seorg artis,wartawan yg amat2 aku kenali masa kecik2 dlu...lagi2 suka tgk dia berlakon citer2 lawak....lawaknye yg mmg selamber jeee...

Dlm byk2 blogger dlm Msia ni  ..x sangka aku pya blog yg x sehebat mane ni bleh terpilih...terharu banggat rasanye...nk menitis air mata rasanye...huahuahua!!!....hehehe x der lah...cuma kembang kuncup aje dlm hati ni...
Tema kasih beribu2 n berjuta2 buat K.Jee krn sudi menjadikan blog sy ni sbagai sebahagian blog yg K.Jee follow..w/p blog sy ni ibarat bby baru nk bertatih nk berjln...resepi yg ada pn kebyakannye 1st time buat...byk kekurangannyee....kdg2 tu bila buat ada gak x menjadi...tp tu x leh nk citer..Opssss rahsiaaaa....hihihi!!!

OK lah nk siapkan homework yg K.Jee bg ni...
  • Saya seorg ist3 dan mmpunyai sepasang cahayamata iaitu Amirah Afiqah dan Amir Afiq
  • Saya skrg hya surirumahtgga sepenuh masa setelah 11 thn berkerja..berkorban demi ank2
  • Saya di lahirkan di Raub ,Pahang..tapi di besarkan sepnuhnye di Petaling Jaya...
  • Hobi terbaru sy sekarang ..apalg klu masak2 ..sjk bekecimpung dgn dunia blogger ni jd naik syoklah nk explore dunia masak2 dgn lebih mendlm...dlu masa keja haram dapur berasap...tp dh ddk umah ni rasa x sah klu x masak...hehehe!!
  • Cite2 sy skrg klu bleh nk skodeng2 dunia biz..tp buat dr umah je lah..tp semestinye yg  amat2 di minati...at list masa tu penuh dgn ank2..
Ok lah itu aje lah K.Jee..   DONE..

Dan akhir sekali saya susuli dgn 15 blog terbaik sy :


 Wokeyy lah...itu je...as salam...LUV U all muahhhh!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...