Tuesday, October 19, 2010

Beef Steak

Ini salah satu lg menu western food yg di hasilkan semlm....hihihi..mengancamkan..??
Di sebabkan kuah black papper masih ade lg ..so cara utk mmpelbagaikan menu western kena di usahakan
dan " taraaa ini hasilnye"....!!!!
Daging yg di lihat di pic ni bknlah daging yg aku peram ke apa...yg ni aku beli ready made kat pasaraya je....klu wat original daging dgn rempah2 nye..bleh gak..sbb malas kan..so ini lah hasilnye..tp sedap gak lah daging ni..nak tw apa lihat di sini :-
Daging nye sebijik mcm daging burger ( laaa namanye  pn dh Beef Burger ) tp besor sikit laaa drp burger ramli tu....tp rasa nye mmg x sama mcm burger2 ..hmmm rasanye ade sedikit kelainan, x caya cuba beli....
yg penting burger ni x der campuran bahan tiruan ( MSG ) original beb..!!! wahhhh promote lah pulak...hahaha mcm ade syer lak gan Marina Product ni ...cehhhh jgn perasan...kih3x
Cara nk jdkan steak aku goreng je dgn sedikit minyak atau klu nk grill pn boleh tp rasanye lmbat masak kot....
simple aje kan...???
And utk add menu aku aku sertakan telur goreng dan sayur peas celur...
Sayur kobis,timun , tomato masih ade dlm peti sejuk..so perabihkan aje lah....
tp jgn lupa lak kacang panggang..pembukak selera....hehehehe..!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...